miércoles, 26 de noviembre de 2014

Look of the the day 12:mi nuevo bolso









14 comentarios:

  1. mi niña guapa!!!!! me encanta el look y ese toque que le diste con ese collar dorado
    www.sweetlive.es

    ResponderEliminar
  2. Happy Thursday! This post is as always, interesting. I really love your photos.

    I am following you on GFC and BLOGLOVIN. I hope you can follow me back if you haven't yet. Thank you!

    Kenny,
    WHATKENNYHEARTS.com
    FOLLOW ME ON BLOGLOVIN
    LIKE WKH ON FACEBOOK

    ResponderEliminar
  3. Guapa,guapa,guapa!!!
    www.caprichosasyconsentidas.com/

    ResponderEliminar
  4. Muy xulo el look! Bests guapissima! :* <3

    http://nunubobomama.blogspot.com.es

    ResponderEliminar
  5. Chulíiiisimo y en un color de lo más versátil!!!
    besotes guapa!

    ResponderEliminar